30 Ağustos 2012 Perşembe

Dns değiştirme resimli vidyolu anlatım

DNS AYARLARINI OTOMATİK OLARAK GÜNCELLEYEN PROGRAMI İNDİRMEK İÇİN TIKLA



VİDEOLU ANLATIM
RESİMLİ ANLATIM
Başlat – Ayarlar – Denetim Masasını açıyoruz

Denetim masasına girdiğinizde yukarıdaki ekran veya benzerini göreceksiniz. Buradan Ağ ve internet başlığı altındaki Ağ durumunu ve görevlerini görüntüle başlığına tıklayalım.
Ağ ve Paylaşım Merkezinde sol tarafta yer alan Ağ bağlantılarını yönet yazısına tıklayalım
Kablolu veya Kablosuz ağ bağlantımızın üzerinde sağ tıklayıp Özellikler diyoruz

Vk.com Adresi Mahkeme Kararıyla engellenmiştir. Vk.com' a ait filmleri sorunsuz izleyebilmek için bilgisayarınızın dns ayarlarını (8,8,8,8 – 8,8,4,4) olarak değiştiriniz.

Dns Değiştirme İle ilgili Resimli Anlatım..

İnternet Protokolü Sürüm 4 (TCP/IPv4) bunu işaretleyip Özellikler diyoruz
Açılan ekranda altta
Aşağıdaki DNS sunucu adreslerini kullan <==== bu alanı işaretliyoruz ve

Tercih edilen DNS sunucusu: 8.8.8.8
Diğer DNS sunucusu: 8.8.4.4
Bu şekilde rakamları giriyoruz ve Tamam deyip çıkıyoruz, bilgisayarınızı bir kez yeniden başlatın ve sorunsuzca tüm yasaklı sitelere erişim sağlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder